Nieuwjaars receptie 2016

Beste sympathisanten van stichting Etike.

Als ik dit schrijf zitten we “op de valreep van 2015 en 2016”. Ik hoop dat u allen met een mate van tevredenheid mag terug zien op het jaar 2015 dat teneinde loopt. 2015, een bewogen jaar in de wereld geschiedenis! Af en toe heb je het idee en gevoel dat de wereld “in brand” staat.

Als bestuurders van Stichting Etike mogen we terug kijken op een goed en gezegend 2015. Ons Mortuarium project loopt geweldig goed! Onze moeders maken het goed, we hebben ons “opleidingscentrum”  uiteindelijk kunnen realiseren en nu kunnen we ons richting op de opleidingen binnen ons eigen project.

Als stichting gaan we vol vertrouwen en goede moed het nieuwe jaar in, wetende en beseffende dat dit alles mede mogelijk gemaakt is door u als lid van de vriendenclub, sponsoren, certificaathouders en donateurs! Als bestuur zijn we u hiervoor zeer erkentelijk.

Op 9 januari 2016 willen we u van harte uitnodigen op onze “nieuwjaarsreceptie”. Even willen we met u het glas heffen op het nieuwe jaar en elkaar de beste wensen overbrengen. Tevens zullen we op deze receptie wederom 10 certificaten trekken die in aanmerking komen voor de 2e uitloting. Deze trekking zal verricht worden door Notariskantoor De Lange/Kortland. Ook zal ik als voorzitter u kort informeren over de actuele situatie omtrent onze stichting.

U bent dus van harte uitgenodigd op 9 januari 2016 vanaf 17.00 uur bij de Hop-Eest op landgoed Schovenhorst.

Graag tot dan!

Namens Stichting Etike en FOBEC Kinshasa,