Nieuwjaars-borrel "wat heeft 2014 gebracht en wat brengt 2015?"

Putten - Beste certificaathouders, sponsoren, donateurs en vrienden,

Het jaar 2014 is bijna ten einde, 2015 staat voor de deur. In deze tijd kijken veel mensen terug en kijken mensen vooruit, wat heeft 2014 gebracht en wat brengt 2015?

Ook als Stichting Etike kijken we terug op een bewogen jaar 2014, ik noem enkele hoogtepunten:

- De realisatie van het mortuarium project
- Het feit dat we als stichting onze stichting leden in Kinshasa een baan hebben kunnen geven
   met de exploitatie van het mortuarium
- Het succes van de exploitatie van het mortuarium, het feit dat de zussen van Kuma een goede
   betaalde baan hebben binnen de exploitatie van het mortuarium
- Het feit dat 4 van onze moeders hun diploma gehaald hebben als coupeuse
- De geweldige opbrengst van de Motary 2014 die de opzet van een atelier in 2015 mogelijk maakt.

Maar we hebben ook enkele diepte punten meegemaakt: de verwoestende brand die in de nacht van 5 op 6 november heeft gewoed in het Kinshasa House, en het feit dat onze voorzitter Klaas Veltman wegens gezondheidsredenen zijn functie als voorzitter heeft moeten beëindigen.

Een van de successen van 2014 is het slagen van de certificaat actie. Om de laatste fase van de bouw van het mortuarium te realiseren, hebben we 50 certificaten uitgegeven van € 1000. Januari 2015 is de eerste maand waarop we de eerste 10 certificaten gaan uitloten, dit zal gebeuren door Notariskantoor de Lange-Kortland.

We willen dit heugelijke feit combineren met een Nieuwjaars-borrel. En wel op zaterdag 3 januari van 17.00 tot 19.00 uur. Graag nodigen we u uit om met ons getuigen te zijn van de trekking van de eerste 10 nummers die uitgeloot gaan worden en om met ons het glas te heffen op 2015! Op deze bijeenkomst zal Hanno u verder inlichten over de stand van zaken rondom onze stichting en de plannen voor het nieuwe jaar.

Wanneer?
Zaterdag 3 januari van 17.00 tot 19.00 uur

Waar?
Hop-Eest, Garderenseweg 93b

We hopen u op 3 januari te ontmoeten.

Hanno Kiezebrink & Kuma Kabara