Verwoestende brand Kinshasa House

In november 2014 heeft een felle brand ons Kinshasa House in de as gelegd. Hoe het kon gebeuren weten we niet, maar waarschijnlijk is één van de bewoners in slaap gevallen waardoor haar bed vlam heeft gevat. Deze vlam heeft het hele dak van ons Kinshasa House in vuur en vlam gezet. Door een wonder zijn er geen slachtoffers of gewonden gevallen. Wel was de schade groot en het huis “onbewoonbaar’. Voor de huisvesting hebben we de moeders elders in een gehuurd huis onder moeten brengen en hebben we het dak van het huis geheel moeten vervangen. 

Deel dit nieuwsbericht

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

Speelgoed actie – Gereformeerde Kerk Putten

Ervaringen in Congo Dorien van der Hee (leerkracht)